Un produs Blogger.
RSS

Oferte Speciale

Marketing Afiliat

Ti-as fi recunoscator daca ai inchide Adblock si sa lasi reclamele vizibile.
Putini sunt cei care inteleg fenomenul de MARKETING AFILIAT, la fel de putini sunt si cei care dau clic pe reclama si cumpara ceva online... pentru ca ei nu stiu ca produsele online sunt cu mult mai ieftine si beneficiaza de alt regim.
Multumesc tuturor celor care au facut cumparaturi pornind de la una dintre reclamele de pe acest site.

ManagerLeague - Ghid rapid - Part. 2

 

Ghid rapid part. 2

În Partea 1 ne-am uitat la echipă, setarea titularilor şi ce atribute sunt importante pentru rolul jucătorilor. În această parte vom analiza Tactica şi vom explica ce înseamnă diferitele opţiuni. Vom arunca o privire scurtă şi asupra secţiunii de evenimente de joc.

Tactica

Această opţiune se găseşte în meniul Echipa -> Selectarea Echipei. Aici poţi decide care jucători trebuie să execute anumite sarcini pe teren.  Alegerea tacticii se face şi luând în considerare atributele de antrenament ale echipei, pe care le analizăm în Partea 3 a acestui ghid.

Sarcinile jucătorilor
Căpitan:
De preferat căpitanul trebuie să aibă 25 de ani sau mai mult, deoarece experienţa jucătorului este foarte importantă pentru rolul de căpitan. Acesta trebuie să aibă percepţie ridicată, deşi experienţa este mai importantă. De asemenea, un lucru bine de ştiut este că secţiunea în care este căpitanul primeşte un mic spor de performanţă. Deci, dacă aveţi unul dintre cei mai buni mijlocaşi accidentat, puteţi compensa lipsa lui prin alegerea altui mijlocaş drept căpitan.

Lovitură liberă, jumătatea proprie:
Pentru aceste lovituri e bine de ales un jucător cu atributul pasă cât mai mare. Alegerea fundaşului cel mai bun la pase este bună pentru ca mijlocaşii să poată înainta mai mult în jumătatea adversă.

Lovitură liberă, jumătatea adversă:
Aici se potriveşte un mijlocaş cu pase bune, şut puternic şi de preferat cu percepţie ridicată. Loviturile libere din jumătatea adversă reprezintă oportunitatea de a înscrie goluri fie printr-un şut bun pe poartă, fie cu o pasă bună în interiorul careului.

Corner:
O alegere inteligentă este un mijlocaş cu atributul pase cel mai mare. Dacă aveţi doi mijlocaşi la fel de buni la pase şi nu ştiţi care ar trebui ales: alegeţi-l pe cel care are headingul cel mai mic dintre ei să bată cornerul, pentru ca cel cu heading mai mare să fie plasat în careu.

Tactica echipei
Stilul de joc:
Se poate alege dintre trei stiluri de joc diferite. Continental (se ţine mingea jos), Mingi lungi (pase în adâncime) şi Mixt (şi continetal şi mingi lungi). La început această alegere se face în funcţie de cum crezi că s-ar potrivi mai bine formaţiei actuale, dar după ce vei căpăta mai multă experienţă de joc vei observa că poţi modifica stilul de joc în funcţie de adversar pentru a obţine un avantaj tactic asupra lui.
Tackling:
Cât de tare vrei să intre jucătorii la recuperare? Poţi alege între tackling uşor, normal şi dur. Cu cât mai dur intră jucătorii la minge, cu atât cresc şansele să recupereze mingea. Dezavantajul este că jucătorii vor primi mai multe cartonaşe galbene şi roşii. (De asemenea, cu cât mai dur se intră la minge cu atât cresc şansele ca jucătorii să se accidenteze. De aceea, în amicale este de preferat şi recomandat să se joace numai pe tackling uşor.)
Şuturi:
Aici alegi când să încerce jucătorii să şuteze la poartă. Din nou sunt trei opţiuni, "Tragere de voie", "Aproape de gol", "Doar când este sigur". Sunt uşor de înţeles, dar e bine de ştiut că dacă jucătorii încearcă să ajungă cât mai aproape de poartă înainte să şuteze, echipa va avea mai puţine şanse de a ajunge într-o poziţie favorabilă, deşi cresc şansele ca şuturile pe poartă să se transforme în goluri.
Dacă portarul advers este foarte slab, sau are o zi proastă, e de preferat să-ţi laşi jucătorii să şuteze de la o distanţă mai mare în loc de "Doar când este sigur".
Presiune:
Cât de mult vrei ca echipa să pună presiune pe adversar? Cât de mult să înainteze în terenul advers? Opţiunile sunt Atac, Normal, Apărare şi Contra-atac. Aceasta de schimbă în funcţie de adversarul din meciul următor. Dacă ai programat un meci cu o echipă mai bună şi te aştepţi să pierzi meciul, mai bine alegi Apărare şi să speri la un scor alb sau o şansă pe Contra-atac. Pe de altă parte, dacă ai o echipă mai bună şi te aştepţi să câştigi la scor, pune echipa pe atac, atac, atac.
Pas la offside:
Cu sau fără pas la offside? Înainte de a alege urmăreşte următoarele: Cât de bun este atributul echipei la offside? Te aştepţi ca adversarul să joace în atac sau în apărare? Cât de bună este percepţia fundaşilor din echipa ta?

Evenimente
În meniu, sub Echipa -> Evenimente poţi seta evenimente de joc care să aibă loc în funcţie de scorul de pe tabelă la un anumit moment. Aceasta înseamnă că poţi schimba tactica în timpul meciului dacă criteriile alese sunt îndeplinite. De exemplu, dacă eşti condus cu 2 sau mai multe goluri la pauză, ai putea alege să schimbi formaţia sau presiunea cu una mai ofensivă. Evenimentele se execută întotdeauna în ordine de sus în jos, deci dacă ai pus două evenimente care se contrazic, cel activ va fi ultimul executat.
Acum poţi juca câteva meciuri şi să faci analiza lor. Dacă faci alegerile de tactică în funcţie de rezultatele obţinute în meciuri ai şanse mai mari de succes. În următoarea parte vom analiza antrenamentul echipei. Vă urăm multă baftă şi să sperăm că eşti pe drumul de a deveni un manager extraordinar în lumea virtuală a ManagerLeague.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu