Un produs Blogger.
RSS

Oferte Speciale

Marketing Afiliat

Ti-as fi recunoscator daca ai inchide Adblock si sa lasi reclamele vizibile.
Putini sunt cei care inteleg fenomenul de MARKETING AFILIAT, la fel de putini sunt si cei care dau clic pe reclama si cumpara ceva online... pentru ca ei nu stiu ca produsele online sunt cu mult mai ieftine si beneficiaza de alt regim.
Multumesc tuturor celor care au facut cumparaturi pornind de la una dintre reclamele de pe acest site.

ManagerLeague - Ghid rapid - Part. 8

 

Dacă aţi citit până aici acest ghid, e clar că aveţi ambiţia de a deveni un manager bun şi respectat în ManagerLeague.


Vom încerca în continuare să vă ajutăm în drumul spre glorie, dar acest ghid se apropie de sfârşit. Am pornit cu informaţiile de bază şi am analizat cea mai mare parte a jocului deja, şi prea multe n-au mai rămas necunoscute. Deoarece jocul se bazează pe tactică şi strategie, nu există o formulă unică de succes aplicabilă tuturor. Doar deciziile proprii sunt cele care vor influenţa jocul echipei dvs.


În capitolul precedent am văzut îmbunătăţirile posibile ale stadionului, ce înseamnă ele şi cum vă pot ajuta la bunul mers al echipei. Acum vom analiza preţul biletelor, sponsorii şi, nu în ultimul rând, piaţa de transferuri. Deciziile luate în aceste puncte vor influenţa cât de mulţi bani veţi aduce la bugetul clubului.



Preţul biletelor

Mulţi manageri se străduiesc din greu să umple stadionul cu spectatori la începutul carierei şi ajung la concluzia greşită că nu este necesară îmbunătăţirea capacităţii acestuia.
Această problemă este foarte simplu de rezolvat intrând în meniul Economie şi apoi în Finanţe. Aici se află locul în care controlăm preţurile practicate pe stadion. Dacă sunteţi nou venit în joc şi nu aveţi nici Magazin şi nici Restaurant, nu are rost să lăsăm profitul acestora la 100%. Acestea trebuie micşorate la minimul posibil de 30%. Aceasta înseamnă că spectatorii vor plăti cu plăcere un bilet mai scump ştiind că nu sunt taxaţi în plus la magazin şi restaurant (pe care şi aşa încă nu le aveţi) Acum modificaţi preţul biletelor în sus sau în jos până când stadionul va fi plin de spectatori. În două-trei meciuri jucate acasă veţi găsi cel mai mare preţ posibil al biletelor la care stadionul rămâne plin. Mai târziu, când aţi îmbunătăţit şi magazinul şi restaurantul, puteţi testa un profit mai mare la acestea astfel încât să câştigaţi cât mai mult posibil pe fiecare meci. Deja aici va dura ceva timp până când veţi găsi formula ideală, deoarece aceasta diferă de la echipă la echipă. De asemenea, depinde şi de divizia în care jucaţi, locul ocupat în clasament şi locul ocupat de echipa adversă. Deci este recomandat să creşteţi puţin preţul biletelor înainte de confruntarea cu liderul din clasament, şi micşorat puţin dacă urmează să primiţi acasă echipele aflate la retrogradare.


Sponsori
În pagina Sponsor aveţi posibilitatea de a vă alege un sponsor al echipei la fiecare început de sezon. Înainte de a alege un sponsor luaţi în calcul posibilităţile echipei de a îndepli criteriile de premiere. Locul ocupat în clasament la sfârşitul sezonului arată sponsorului câţi bani are să va vireze la buget. Dacă luptaţi pentru promovare şi aveţi încredere că veţi reuşi, aveţi de ales între două tipuri de sponsorizare. Fie un sponsor care va oferi bani mulţi indiferent de locul ocupat la sfârşitul sezonului, fie un sponsor care oferă bani mulţi echipei de pe primul loc. Cel mai important este să vă stabiliţi cu atenţie obiectivele astfel încât să le puteţi atinge fara mari probleme. Nu alegeţi un sponsor care vă oferă bani mai mulţi pentru primul loc dacă ştiţi bine că vă veţi lupta în coada clasamentului. Deci fiţi realişti şi calculaţi cât puteţi câştiga dacă vă îndepliniţi obiectivele şi ce aveţi de pierdut dacă nu le puteţi atinge. Dacă aveţi nevoie de bani la începutul sezonului alegeţi un sponsor care oferă o primă mare pentru semnarea contractului, dar ţineţi cont că aceştia vă vor oferi în total mai puţini bani de-a lungul sezonului.


Piaţa de transferuri.
Prima privire în transferurile active poate speria un nou venit în joc. Nu sunt mulţi cei care stăpânesc adevărata artă de a lua deciziile corecte în vânzarea şi cumpărarea de jucători. Jucătorii tineri excelenţi sunt greu de cumpărat de către nou veniţi în joc dacă doresc să negocieze cu un manager cu vechime. Cei mai talentaţi jucători tineri se vând cu preţuri de peste 100 de milioane, iar un manager nou venit în joc trebuie să se descurce cu un buget limitat din care are de făcut şi îmbunătăţiri la stadion. Dacă ai avut noroc de un tânăr jucător remarcabil în echipă îl poţi vinde repede pe bani mulţi din care cheltui pe jucători mai slăbuţi pe care sa-i antrenezi şi să rămâi şi cu ceva rezervă la buget. 

Dacă doreşti să promovezi repede, va trebui să fii capabil să te descurci pe piaţa de transferuri pentru a pune mâna pe cele mai bune talente, care pot deveni viitori Maradona sau Pele dacă sunt antrenaţi corespunzător. Pentru aceasta trebuie să fiţi foarte activi pe piaţa de transferuri şi pe forumul destinat acesteia (Transfer Forum) unde va trebui să urmăriţi topicurile în care s-a postat recent. Astfel poţi avea noroc să cumperi un talent remarcabil la valoarea lui. La început este indicat să nu vă alegeţi jucători cu o calitate prea mare, deoarece şi preţul este pe măsură. Jucătorii tineri de Q70 sau mai jos sunt usor de găsit, chiar şi la 70% din valoarea lor.

Mai există şi piaţa de transferuri pentru jucători liberi de contract. Oricând, de-a lungul sezonului, noi jucători aleg să joace la profesionişti şi pot fi cumpăraţi "la liber". Ei pot avea între 17 şi 21 de ani, iar preţul plătit este dat de valoarea lor în bani + 1 credit (primiţi 15 credite gratis la începutul fiecărui sezon). Alegeţi opţiunea "jucători fără echipă" când vreţi să cautaţi astfel de jucători. Această pagină se găseşte la Transferuri - Căutare jucători.

După ce aţi cumpărat jucători este bine să-i antrenaţi corepunzător. Utilizaţi-i în cât mai multe meciuri posibile, în toate tipurile de meciuri, nu numai în amicale (aţi citit în Primii Paşi, Partea 5 despre asta) După ce i-aţi antrenat vreo două sezoane aveţi posibilitatea să-i vindeţi pentru un profit frumuşel cu care să cumpăraţi alţi jucători tineri pentru antrenat. Cu aceaste transferuri efectuate vă puteţi asigura baza economică pentru a cumpăra jucători foarte buni şi de a crea o echipă puternică. Nu uitaţi, răbdarea este cheia succesului în acest joc.

Mai sunt câteva mici detalii, care, dacă veţi învăţa să le folosiţi cum trebuie, vă vor asigura calea de a deveni cel mai bun şi mai respectat manager din fabuloasa lume ManagerLeague. Citiţi acest manual în întregime.


 Notă:

Deoarece s-a observat un numar mare de încercări de trişat pe piaţa de transferuri cu preţuri ricol de mari, de exemplu vânzarea unui jucător Q63 28 de ani pentru 30 de milioane, şi deoarece aceasta necesită o muncă suplimentară pentru noi pentru a face faţă numărului de echipe care trebuie închise, s-a decis să se facă o modificare.


În primul rând, această modificare afectează numai ofertele pentru jucatorii cu o calitate mai mică de Q70.


S-a implementat o limită a ofertei posibile pentru aceşti jucători, iar această limită este valoarea jucătorilor.


Deci, în cazul în care ai un jucător Q69 care are valoarea de 13,5 milioane, aceasta este suma maximă care poate fi oferipentru el.
  Şi, dacă doriţi să vindeţi un superstar de Q65, nu mai puteţi spera obţineţi 20 de milioane pentru el.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu